برترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد

به گزارش گیگابلاگ، وب سایت املاک و مستغلات Zoocasa به جوانان مجرد کانادا توصیه می نماید برای خرید خانه سراغ استان های بریتیش کلمبیا و انتاریو نروند، چرا که با توجه به اندازه عایدی آنها و قیمت بالای مسکن در این شهرها، دچار کمبود بودجه شدیدی خواهند شد.

برترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد

مطمئنا خرید خانه کار آسانی نیست، به خصوص خرید خانه با داشتن تنها یک منبع عایدی بسیار مشکل تر است.

سایت Zoocasa، ارزان ترین و گران ترین بازارهای مسکن را برای متقاضیان مجرد خرید خانه در کانادا، براساس عایدی میانه شهروندان کانادایی 25 تا 64 ساله و میانگین قیمت خانه ها معرفی نموده است.

در این مطالعه معین شد که ارزان ترین بازارهای مسکن برای یک فرد مجرد در منطقه ها Prairies یا Atlantic قابل دسترسی است و شهر رجینا در استان ساسکاچوان در این رتبه بندی در بالاترین صندلی قرار گرفته است. شهرهای Saint John و ادمونتون در صندلی بعدی قرار گرفته اند.

در این منطقه ها، یک فرد مجرد برای خرید یک خانه با قیمت میانه 284،424 دلار به عایدیی در حدود 38،798 دلار احتیاج دارد. با توجه به اینکه میانه عایدی واقعی حدود 58،823 دلار می باشد، بنابراین مبلغ مازادی در حدود 20 هزار دلار باقی می ماند.

متاسفانه شهرهای ونکوور و تورنتو جزو گران ترین شهرها در این لیست هستند که امکان خرید خانه در آنها با چنین عایدیهایی وجود ندارد.

در ونکوور، میانه قیمت خانه بیش از یک میلیون دلار است و یک فرد با عایدی میانه 50،721 دلار برای خرید خانه به 139،082 دلار احتیاج دارد، این یعنی بیش از 88 هزار دلار کمبود عایدی دارد.

در تورنتو، میانگین قیمت خانه 748،328 دلار است و یک فرد با عایدی میانه 55،221 دلار، برای خرید خانه تقریبا 47 هزار دلار کمبود عایدی دارد.

این مطالعه پرداخت حدود 20 درصد به اسم پیش پرداخت و 3.29 درصد به اسم نرخ بهره را در طول 30 سال در نظر گرفته است. بعلاوه به تفاوت های موجود بین قدرت خرید افراد مجرد برای خرید خانه در گروه های سنی مختلف نگاهی انداخته است.

به طور کلی می توان گفت اگر بازار مسکن در یک شهر برای عده ای ارزان نباشد، تقریبا برای همه گران خواهد بود.

در اتاوا عایدی میانه برای افراد 25 تا 34 ساله حدود 49،581 دلار و برای افراد 55 تا 64 ساله حدود 56،370 دلار است که برای خرید یک خانه با قیمت میانه 432،829 دلار به عایدیی اضافه تر تا 59،042 دلار احتیاج است.

در ادامه لیست برترین و بدترین شهرهای کانادا برای خرید مسکن افراد مجرد را بر اساس میانگین عایدی مشاهده می کنید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10434

به "برترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید