بیلد: کوتینیو قرضی هم در بایرن مونیخ نمی ماند

به گزارش گیگابلاگ، نشریه معتبر آلمان اعلام نمود بال برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ در انتها فصل از این تیم جدا خواهد شد و به تیم اصلی اش برمی شود.

بیلد: کوتینیو قرضی هم در بایرن مونیخ نمی ماند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه بیلد آلمان بیان کرد که احتمال تمدید شدن قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ در خاتمه فصل جاری تقریباً صفر است.

کوتینیو تابستان سال گذشته با قراردادی قرضی برای یک سال به باواریایی ها پیوست و تا سی ام ژوئن (27 روز دیگر) هم با این تیم قرارداد دارد، اما ظاهراً عملکردش در این فصل طوری بوده که نه تنها نتوانسته نظر سران باشگاه را برای پرداخت مبلغ خرید قطعی او جلب کند بلکه آنها برای تمدید یک ساله قرارداد قرضی اش هم تمایلی نشان نداده اند.

چندی پیش کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اعلام نموده بود که این باشگاه قصد ندارد بند خرید قطعی کوتینیو از بارسلونا را فعال کند، اما الان به نظر می رسد که گزینه تمدید قرارداد قرضی این بازیکن نیز در دستور کار او و دیگر مدیران باشگاه باواریایی قرار ندارد.

به این ترتیب به نظر می رسد که بازگشت کوتینیو به بارسلونا قطعی است و حتی امکان دارد که او پیش از تمام شدن کار بایرن مونیخ در این فصل از جمع سرخپوشان جدا گردد. بایرن مونیخ در ماه آگوست باید در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، اما با خاتمه یافتن قرارداد قرضی کوتینیو در انتهای ماه ژوئن شاید او در آن موقع در ترکیب باواریایی ها نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4002

به "بیلد: کوتینیو قرضی هم در بایرن مونیخ نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیلد: کوتینیو قرضی هم در بایرن مونیخ نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید