خبرنگاران 850 میلیارد تومان بیمه نامه تولیدی در سمنان صادر شد

به گزارش گیگابلاگ، سمنان- خبرنگاران- مدیر کل امور مالی و دارایی استان سمنان گفت: 850 میلیارد تومان بیمه نامه تولیدی سال 98 در استان صادر شد .

خبرنگاران 850 میلیارد تومان بیمه نامه تولیدی در سمنان صادر شد

به گزارش خبرنگاران، امیر خلیلی خواه روز چهارشنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: بعضی از شرکتهای صنعتی و تولیدی استان سمنان شرکتهای بیمه ای خود را در خارج از استان انتخاب می نمایند اما پرداخت خسارت در استان انجام می گردد.

وی با بیان اینکه بعضی از شرکتهای بیمه ای خصوصی با سیاست های مالی استان سمنان همراهی قابل قبولی ندارند، ادامه داد: مشارکت شرکت های بیمه ای در اصلاح نقاط پرخطر و حادثه خیز جاده ای استان ، نقش موثری در اعتماد و جلب رضایت مردم خواهد داشت .

مدیر کل امور مالی و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه ضریب خسارت در استان حدود 37 درصد است، گفت: به منظور یاری به اقتصاد استان و بیمه روستایی، بهتر است شرکتهای بیمه ای از محل ارزش افزوده پرداخت شده به دهیاری ها و مشارکت مردم در روستاهای استان ، تمام خانه های روستایی استان را بیمه نمایند.

وی بیان نمود: پیشنهاد می گردد با یاری شرکتهای بیمه ای و تبدیل حساب پس انداز کوتاه مدت کارمندان دولت به بیمه عمر و سرمایه گذاری کارکنان، زمینه ارایه خدمات بیشتر به کارمندان و بهره مندی بیشتر آنان از سود حاصله و همچنین ارتقای فرهنگ بیمه ای و افزایش ضریب پوشش بیمه فراهم گردد.

مدیر کل امور مالی و دارایی استان سمنان یادآور شد: بیش از 40 درصد از سهم بیمه ای شرکتهای صنعتی و تولیدی استان متعلق به شرکت بیمه ایران است .

منبع: ایرنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5048

به "خبرنگاران 850 میلیارد تومان بیمه نامه تولیدی در سمنان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 850 میلیارد تومان بیمه نامه تولیدی در سمنان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید