رئیس فراکسیون ورزش: کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال 52 میلیارد تومان بود

به گزارش گیگابلاگ، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک مالی سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را بیان نمود.

رئیس فراکسیون ورزش: کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال 52 میلیارد تومان بود

به گزارش، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک مالی سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه با رایزنی رئیس فدراسیون فوتبال 52 میلیارد تومان به این فدراسیون کمک کرد. امیدوارم این پول به پرداخت دستمزد مربیان و هزینه اعزام تیم ملی اختصاص داده شود. انتظار داریم وزیر ورزش این پول را به فدراسیون فوتبال اختصاص دهد.

او در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی، گفت: ما در کیش حاضر شدیم تا پیام نماینده های مجلس شورای اسلامی را به اعضای تیم ملی برسانیم. ما حامی تیم ملی هستیم و منتظر خبر های خوب خواهیم ماند. تیم ملی فوتبال ایران اقتدار لازم را در آسیا کسب کرده است.

فروردین در خصوص میزبانی بحرین در گروه ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی، نام کرد: شاید این نگرانی وجود داشته باشد که چرا مسئولان فیفا امتیاز میزبانی را از ایران گرفته اند، اما این موضوع دلیل نمی شود که به تیم ملی امیدوار نباشیم. تیم ملی بازیکنان با انگیزه ای دارد و آن ها در شرایط حساس کمبود امکانات را نادیده می گیرند.

رئیس فراکسیون ورزش درباره نقطه قوت ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی، شرح داد: مهاجمان فوتبال ایران در لیگ های اروپایی عملکرد خوبی دارند. البته ما تیم هستیم و به فرد متکی نیستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10412

به "رئیس فراکسیون ورزش: کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال 52 میلیارد تومان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فراکسیون ورزش: کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال 52 میلیارد تومان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید