رستوران های معروف ال بورن، بارسلونا

به گزارش گیگابلاگ، با رستوران های ال بورن در بارسلونا آشنا شوید

واقع در قلب تاریخی بارسلونا، ال بورن متفاوت از بخش های تازه و قدیمی شهر، همیشه در حال تغییر و تحول است. به عنوان یکی از مراکز زندگی شبانه در شهر، در ال بورن انواع و اقسام رستوران ها، از رستوران های دارای ستاره میشلین گرفته تا رستوران های مدرن با غذاهای روز را می توانید پیدا کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا فهرست برترین رستوران ها در ال بورن را مرور کنیم.

رستوران های معروف ال بورن، بارسلونا

رستوران تاپاس تنز

تاپاس تنز که در هتل پارک بارسلونا قرار گرفته است، تاپاس های مخصوص را در فضایی استثنایی سرو می نماید. غذاها به وسیله سرآشپز جوردی کروز، جوان ترین آشپز اسپانیایی که پیروز به دریافت ستاره میشلین شده است (تا به حال 4 ستاره را از آن خود نموده است)، طبخ می شوند. منو شامل غذاهای کلاسیک اسپانیایی است و جوردی هر هفته منوی ویژه هفته با محصولات تازه فصل ترتیب می دهد. پرس ها برای سیر کردن دو نفر کافی هستند. بستنی انجیر و فویه گراس، بستنی صدف در خیار، و پاتاتاس براواس معروف با سبزیجات تند تفت داده شده، را نباید در اینجا از دست دهید.

لا کازا دِ لس یترس

واقع در مجاورت بندر ول، این کافه کوچک محلی است که اغلب افراد محلی برای دیدارهایشان آن را انتخاب می نمایند. نمای فوق العاده ای از شهر را می توان از روی تراس باز آن دید، که در ماه های سرد سال مکانی ایده آل برای نشستن و تماشای شهر از بالاست. منوی غذای کافه بیشتر شامل غذاهای مدیترانه ای است. برای صبحانه برترین انتخاب می تواند نیمرو و همبرگر ایبریایی باشد و برای ناهار غذاهای مفصل تری نظیر خوراک بره و سیب زمینی را می تواند سفارش دهید. لا کازا دِ لس یتراس، خوراک فوق العاده پلید ماهی گالیسیایی هم عرضه می نماید.

پورتس

در ساختمانی که از دوران قرن نوزدهم به یادگار مانده است، 7 پورتس رستوران کلاسیک بارسلونایی با قدمتی تاریخی است. تخصص این رستوران در غذاهای منطقه است. 7 پورتس در کنار پائیای برنجی با مخلفات و تزئینات مختص به روزهای هفته (که حتی شامل گوشت خرگوش می گردد)، خوراک های گوشتی دیگری با سُس و سبزیجات ویژه سرو می نماید. این رستوران یکی از مکان های پرطرفدار در شهر است و بهتر است قبل از رفتن، میز خود را رزرو کنید. فضای داخلی بسیار مجلل و شیک است و به وسیله بعضی از هنرمندان معروف شهر، با آثار هنری پر شده است. غذای افسانه ای پائیا پاریادا، که با سینه بی استخوان مرغ و صدف و گوش ماهی تهیه می گردد، به تنهایی می تواند دلیل سفر شما به اسپانیا و تماشا بارسلونا باشد!

آمبورگسریا باکوئا کیوسکو

سرآشپز مشهور، برَد آینزورث در اصل سنت پخت همبرگرها را با خود در باکوای کوچک که شعبه دیگر آن کیوسکو است، به بارسلونا آورد. فضایی دلباز و یک تراس باز بزرگ دارد. کیوسکو روی برگرها تمرکز بیشتری دارد و رمز خوشمزه شدن در دستور غذایی آن، سُس چاشنی مخصوص آن است. کیوسکو سعی می نماید که بدنامی فست فودها را از بین ببرد، و آینزورث معتقد است که اگر فست فودها به درستی طبخ و تهیه شوند، می توانند سالم باشند. تنها برترین مواد اولیه در تهیه برگرها مورد استفاده قرار می گیرند، که شامل با کیفیت ترین گوشت از منطقه بورخوس و سینه مرغ خوابانده شده در ادویه هاست. گیاه خوارها نیز می توانند در ال کیوسکو برگر نخود و ترشی سبزیجات سفارش دهند.

موسکیتو تاپاس

پنهان در کوچه پس کوچه های ال بورن، موسکیتو تاپاس در طبخ پیراشکی سنتی کشور چین در اشکال مختلف تخصص دارد. برای صرف ناهاری محبت آمیز از انواع گوشت بخارپز تا پیراشکی های ترد اردک، با سوپ نودل ویتنامی حتما به این رستوران بیایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 13369

به "رستوران های معروف ال بورن، بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف ال بورن، بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید