مرگ روزانه حدود 10 نفر در پی ابتلا به کرونا در استان تهران

به گزارش گیگابلاگ، انوشیروان محسنی بندپی گفت: روزانه کمتر از 10 نفر در پی ابتلا به کرونا، جان خود را در استان تهران از دست می دهند.

مرگ روزانه حدود 10 نفر در پی ابتلا به کرونا در استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از یکی از مراکز تولیدی در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص اقدام می شود.

وی بیان داشت: قرار بود از 29 اردیبهشت طرح ترافیک در شهر تهران اجرایی شود که با هماهنگی های اجرا شده به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد ولی در این خصوص همچنان باید ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری کند.

استاندار تهران به سفرهای مردم در ایام تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توصیه های سازمان بهداشت جهانی این است که فاصله گذاری اجتماعی را مردم رعایت کنند و همچنان پروتکل بهداشتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

محسنی بندپی بیان داشت: در استان تهران نکات بهداشتی رعایت شده است و روزانه کمتر از 10 نفر در اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست می دهند.

استاندار تهران بیان کرد: میانگین بهبود یافتگان بیماری کووید 19 در کشور 80 درصد بود که در استان تهران به 88 درصد رسیده است.

محسنی بندپی یادآور شد: ما در استان تهران روزانه از 27 هزار تولید ماسک به 370 هزار ماسک سه لایه و 450 هزار ماسک صنعتی رسیده ایم تولید مواد ضدعفونی نیز روزانه 27 هزار لیتر است.

استاندار تهران در ادامه به حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید به سمت حمایت از تولید ملی پیش برویم و کیفیت و استاندارد، 2 شرطی است که می تواند فروش تولید داخلی را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4107

به "مرگ روزانه حدود 10 نفر در پی ابتلا به کرونا در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ روزانه حدود 10 نفر در پی ابتلا به کرونا در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید