ممنوعیت آمد و شد کامل 48 ساعته در اردن

به گزارش گیگابلاگ، دولت اردن ممنوعیت آمد و شد کامل در این کشور را برای 48 ساعت آینده بیان نمود.

ممنوعیت آمد و شد کامل 48 ساعته در اردن

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، امجد العضایله، سخنگوی دولت اردن در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با سعد جابر، وزیر بهداشت این کشور بیان نمود: ممنوعیت کامل رفت وآمدها در اردن از ساعت 12 بامداد آدینه شروع خواهد شد و تا ساعت 12 بامداد یکشنبه ادامه خواهد داشت و بجز کارکنان مراکز پزشکی و تعداد محدودی از کارگران و مسؤولان شامل حال کسانی که حتی مجوز عبورو مرور دارند نیز می گردد.

العضایله در ادامه به شهروندان اردنی درباره نقض این ممنوعیت هشدار داد و گفت که این اقدام آنها را تحت مسؤولیت قانونی قرار خواهد داد.

سخنگوی دولت اردن در ادامه گفت: کارها صبح یکشنبه به حالت عادی خود بازخواهند گشت و شهروندان می توانند از ساعت 10 صبح تا شش عصر نیازهای خود را رفع نمایند.

وزیر بهداشت اردن نیز اظهار کرد: با ثبت پنج مورد جدید ابتلا به کرونا در امان به دلیل حضور در نقاط تجمع، تعداد کل مبتلایان در کشور به 358 نفر افزایش یافت. همچنین 12 تن دیگر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند و به این ترتیب تعداد کل بهبودیافتگان به 150 تن رسید و در کل از مجموع مبتلایان به کرونا تا به امروز شش مورد فوتی داشتیم.

اردن برای مقابله با شیوع کرونا قانون (فوق العاده) دفاع را تصویب کرد و در حال حاضر نیز ممنوعیت جزئی رفت وآمدها را اجرا می نماید.

همچنین مسؤولان اردنی ورود و خروج به شهر امان و سایر استان های این کشور را ممنوع نموده و شهر اربد واقع در شمال این کشور را به شکل کامل قرنطینه کردند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3434

به "ممنوعیت آمد و شد کامل 48 ساعته در اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت آمد و شد کامل 48 ساعته در اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید