نرفتن به جام جهانی اشتباه بزرگی بود، مردم را با نتایج تکواندو خرسند می کنیم

به گزارش گیگابلاگ، بیژن مغانلو در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد آخرین وضعیت تکواندوکاران ایران پیش از حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اضافه نمود: نفراتی که در اردو هستند، به دلیل حضور در تمرینات مستمر و همچنین مسابقات بین المللی، همیشه در آمادگی مناسبی قرار دارند و در کوشش هستیم تا با تقویت روحی و روانی ملی پوشان، در بهترین شرایط راهی اینچئون شویم.

نرفتن به جام جهانی اشتباه بزرگی بود، مردم را با نتایج تکواندو خرسند می کنیم

وی به مرحله سوم مسابقات کسب سهمیه المپیک هم اشاره نمود و اضافه نمود: دو هفته بعد از بازی های آسیایی باید به منچستر رفته و در این مسابقات مهم شرکت کنیم. تعدد مسابقاتی که باید تیم ملی در آنها شرکت کرد، به قدری است که گویی در لیگ جهانی حاضر هستیم و هر چند وقت یکبار باید در یک دوره مسابقات سطح بالا به میدان رفته و امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران اضافه نمود: همزمان با مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ در مکزیک، جام جهانی نیز در این کشور برگزار می گردد که باید در این رویداد مهم نیز شرکت کنیم چرا که برای کسب سهمیه ورودی المپیک به امتیازات هر رویداد مهمی که از سوی فدراسیون جهانی برگزار می گردد، احتیاج داریم.

مغانلو ادامه داد: تکواندوکاران ایران به دلیل حضور مستمر در رقابتهای لیگ با چنین مسابقات فشرده ای آشنا هستند و این کار را برای آماده سازی نفرات آسان می نماید، به دلیل تعدد مسابقات، بدن ها به اوج آمادگی نخواهد رسید و ملی پوشان همواره در سطح آمادگی مطلوبی قراردارند.

وی در مورد حضور در بازی های آسیایی هم اظهار کرد: ما دو رویداد قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را پیک کاری خود قرارداده و با بهترین شرایط راهی اینچئون خواهیم شد. مطمئن هستم اعضای تیم ملی تکواندو برای کسب موفقیت و اتفخار چون گذشته هرچه در توان دارند به کار خواهند گرفت و تکواندو بازهم با مدال های خود، مردم را راضی خواهند کرد.

سرمربی تیم تکواندو در سرانجام گفت: تیمی که راهی اینچئون می گردد نسبت به چهار سال قبل و بازیهای 2010 گوانجو با 5 تغییر روبرو شده ولی انگیزه و میل به پیروزی باعث شده بتوانیم به کسب نتیجه ای مطلوب امیدواری زیادی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تکواندو سوم مهرماه برای حضور در بازیهای آسیایی راهی اینچئون می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 208

به "نرفتن به جام جهانی اشتباه بزرگی بود، مردم را با نتایج تکواندو خرسند می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرفتن به جام جهانی اشتباه بزرگی بود، مردم را با نتایج تکواندو خرسند می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید