پرداخت تسهیلات بازسازی مسکونی بستک از هفته آینده

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بنیاد مسکن برای سرعت بخشی به فرایند بازسازی واحدهای مسکونی مردم بستک تا زمان اختصاص اعتبارات مصوبه دولت، از منابع داخلی خود پرداخت نموده و مردم می توانند از هفته آینده برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

پرداخت تسهیلات بازسازی مسکونی بستک از هفته آینده

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، علیرضا تابش در ملاقات با استاندار هرمزگان پیرامون سرعت بخشی به فرایند بازسازی واحدهای مسکونی مردم بستک قول مساعد داد و اظهار کرد: تا زمان اختصاص اعتبارات مصوبه دولت، از منابع داخلی خود نسبت به ارقام مورد احتیاج برای بازسازی بستک اقدام می کنیم و برای سرعت بخشی به این فرایند هر آنچه در توان داشته باشیم انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبار 530 میلیارد ریالی توسط دکتر روحانی، عظیم ترین اقدامی است که با پیگیری استاندار هرمزگان و معاون رئیس جمهور در راستای بازسازی منطقه زلزله زده بستک صورت گرفته اضافه کرد: مردم می توانند هفته آینده برای اخذ تسهیلات خود اقدام نمایند.

تابش گفت: حداکثر ظرف یک هفته آینده فرایند پرداخت تسهیلات بازسازی و تعمیر در بستک نهایی و مالکانی که منازل آنها دچار آسیب شده است می توانند اقساط بازسازی و یا تسهیلات بلاعوض خود را دریافت نمایند.

رئیس بنیاد مسکن کشور بیان نمود: حدود 450 واحد باید در بستک تعمیر و مقاوم سازی گردد که قسط نخست برای بهسازی و تعمیر این گونه منازل از هفته آینده قابل پرداخت است.

تابش گفت: برای تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی که در لیست تعمیری ها قرار دارند هر واحد 1میلیون تا 10 میلیون تومان با توجه به حجم خسارات وارده، در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان این بنیاد حدود 800 واحد مسکونی را در لیست تخریبی ها قرار داده اند که مالکان این واحد ها می توانند برای احداث مجدد منازل خود با مراجعه به شهرداری نقشه های مورد نظر را دریافت و پس از طی روال اداری نسبت به دریافت تسهیلات 250 میلیون ریالی بعلاوه 50 میلیون ریال وام بلاعوض اقدام نمایند.

زلزله بستک به عظیمی 5 و نیم درجه ریشتر خساراتی را به این شهر، به ویژه منازل مسکونی مردم وارد نموده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3011

به "پرداخت تسهیلات بازسازی مسکونی بستک از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات بازسازی مسکونی بستک از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید