یک شرکت هندی اقدام به فراوری تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری نانو نموده است

به گزارش گیگابلاگ، یک شرکت هندی با همکاری دانشگاه ووکسن در حیدرآباد اقدام به توسعه محصولات مبتنی بر فناوری نانو که کاربرد های دفاعی دارند؛ نموده است.

یک شرکت هندی اقدام به فراوری تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری نانو نموده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت داروین پلتفورم گروپ (Darwin Platform Group) تجهیزات دفاعی را براساس فناوری نانو مولکولی فراوری می نماید.

شرکت داروین پلتفورم و دانشگاه ووکسن مستقر در حیدرآباد تجهیزات دفاعی مبتنی بر فناوری مولکولی نانو را برای استفاده به وسیله پرسنل نیرو های مسلح توسعه دادند.

این شرکت به تازگی اعلام نموده که در زمینه توسعه ادوات دفاعی با یاری فناوری نانو به دستاورد هایی رسیده است.

این شرکت نمونه های اولیه تجهیزات دفاعی طراحی شده و بومی را که مبتنی بر فناوری مولکولی نانو (MNT) است، به نمایش گذاشته است.

در این پروژه بلند پروازانه، DPGC برای طراحی و توسعه این نمونه های اولیه با آزمایشگاه رباتیک در دانشگاه واکسن، حیدرآباد همکاری کرد.

در این پروژه، این شرکت میخواهد سه نوع تجهیزات مبتنی بر فناوری مولکولی نانو از جمله ژاکت های سربازان را تهیه کند.

راجا روی چودوری مدیرعامل داروین پلتفورم گفت: این پیشرفت های علمی و دفاعی بخشی از هدف DPGC برای پیشگامی ساخت در هند دولت است. تحقیقات در MNT به وسیله دانشمندان و محققان هندی انجام می گردد. ما در این پیشگامی قصد داریم تجهیزات جدیدی را در اختیار سربازان خود قرار دهیم تا آن ها بتوانند بدون آنکه ایمنی خود را به خطر بیندازند از مرز های ما دفاع نمایند.

فناوری مولکولی نانو یک پیشرفت علمی است که امکان ساخت ادوات کوچکتر، کاربردی تر، سبک تر و مقرون به صرفه تر را فراهم می نماید. این نوع فناوری می تواند کاربرد های دفاعی عمده ای داشته باشد.

راجا روی چودوری می گوید: برای توسعه سیستم های پیشرفته تحلیلی، ما با آزمایشگاه رباتیک در دانشگاه ووکسن، حیدرآباد همکاری نموده ایم. این سیستم ها با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و نرم افزار های RPA برای استفاده تجاری ایجاد می شوند. دانشگاه ووکسن بعلاوه به تحقیق و توسعه نمونه های اولیه ای که به وسیله DPGC طراحی شده اند، یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 9761

به "یک شرکت هندی اقدام به فراوری تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری نانو نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت هندی اقدام به فراوری تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری نانو نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید