برگزاری اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان جنوبی در 26 آبان ماه

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) در خراسان جنوبی، محمود رمضانی با بیان این خبر، عنوان نمود: 106 عنوان کتاب از سوی نویسندگان و ناشران خراسان جنوبی جهت شرکت در جشنواره استانی انتخاب کتاب سال ارسال شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان جنوبی در 26 آبان ماه

به گفته وی پس از آنالیز این عناوین در مرحله اول داوری، 17 عنوان کتاب به مرحله دوم راه یافتند.

رمضانی با اشاره به اینکه با سرانجام یافتن مرحله دوم داوری و ارزیابی دقیق و علمی هر اثر به وسیله حداقل دو نفر از داوران، از میان آثار یاد شده، 13 کتاب به عنوان کتب برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند، ادامه داد: این عناوین 26 آبان ماه، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت هفته کتاب معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی بعلاوه به جوایز جشنواره اشاره نمود و گفت: به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال اهدا می گردد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه نمود: برگزیده بخش موضوعی نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال را دریافت خواهد نمود.

رمضانی اضافه نمود: چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال با هدف حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی، شناسایی و معرفی کتاب برتر و آثار فاخر مکتوب، یاری به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متخصص کتاب و ارتقا سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 11875

به "برگزاری اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان جنوبی در 26 آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه جشنواره انتخاب کتاب سال خراسان جنوبی در 26 آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید