پاسخ مثبت مهاجم رئال مادرید به پیشنهاد میلان

به گزارش گیگابلاگ، لوکا یوویچ، ستاره صربستانی رئال مادرید در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته و به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت داده است.

پاسخ مثبت مهاجم رئال مادرید به پیشنهاد میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از سپری کردن یک فصل درخشان در فرانکفورت، رئال مادرید تابستان سال گذشته لوکا یوویچ را با مبلغ 60 میلیون یورو جذب کرد تا خط حمله خود را برای سالهای آینده بیمه کند. اما همه چیز برای لوکا یوویچ به بدترین شکل ممکن پیش رفت و او بیشتر بازی های رئال مادرید را از روی نیمکت و حتی سکو تماشا کند.

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد این ستاره 22 ساله مورد توجه میلان قرار گرفته و به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت داده است تا بدین ترتیب فصل بعد احتمالا شاهد حضور او در سری آ باشیم. رئال مادرید علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و حواشی فراوان لوکا یوویچ باعث به ستوه آمدن کادر مدیریتی این باشگاه شده است. لوکا یوویچ در روزهای ابتدایی قرنطینه در یک مهمانی شرکت کرد و حتی اخباری در خصوص احتمال محرومیت و جریمه شدن او نیز منتشر شده بود.

میلان میخواهد برای فصل بعد دست به جوانگرایی زده و بازیکنان جدید و باکیفیتی را به خدمت گیرد. لوکا یوویچ 22 ساله برای تقویت خط حمله این تیم در نظر گرفته شده و بدین ترتیب احتمالا زلاتان از جمع بازیکنان میلان جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4123

به "پاسخ مثبت مهاجم رئال مادرید به پیشنهاد میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مثبت مهاجم رئال مادرید به پیشنهاد میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید